Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.01.2009 18:55 - СПОДЕЛЕН ОПИТ !
Автор: christi Категория: Технологии   
Прочетен: 510 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 07.01.2009 18:56


От известно време рекламирам отново гениалния си сайт OtslabniUmstveno.com. Какво ли не опитвах, но не се получаваше. Изведнъж дългогодишният опит заговори... Актуална реклама, знаете ли какво е това бедни ми хорица?... Нали виждате какво правим ние най-големите по празниците ?
Вкопчих се в една идиотщина и публикувах в 250 форума следната дивотия:

„ШЕСТ КОКОШКИ…” ИМА ПРИПЕВ

Преди години имах гадния адет да пея по кръчмите идиотски, мръсни песни. Влизам в някоя кръчма, удрям 6- 7 питиета и реввам… Най- напред започвах с „Пием, пеем, пушим, дамаджани сушим”. Следваше „Купи ми, мамо, топ”…

Третата песен от репертоара ми беше… „Шест кокошки съм заклала”. На припева мнозина почваха да ръмжат и да ме псуват, но когато най- накрая запявах „Калугер ме гони, мамо, калугер ме стига, белите ми кълки, мамо, сака да ги вдига”, няколко души скачаха и ме изхвърляха с ритници от кръчмата. Умирах си от смях, защото аз така и не плащах сметките. Просто не се стигаше дотам. Години наред пиех и лапах на аванта, пеех мръсотии и се смеех ли, смеех… Голямо ядене и пиене падна, голяма веселба!

Та да си дойдем на думата. „Шест кокошки…” има припев, но оня цървул не смее да го изпее. Защото припевът е следният:

„Друс, друс, дебел гъз,
бели ненки, друс, друс, друс.
Друс, друс, дебел гъз,
у пут.ка к.р чевръст!”

Това просто така- за сведение, за обща култура… Щото цялата култура днес е у к..а! Няма лошо но .....

Какъв беше резултатът ли? 600 посещения на ден повече! И не ми говорете за таргетиране велики уебмастери смешни, защото 60 % от тези посетители са със сигурност дебели и разплути. Така сочи статистиката- 60 % от българите са с наднормено тегло.
Затова тръгнаха и продажбите. В момента съм затрупан с поръчки.
Надявам се, ако не друго, поне да съм ви разсмял, о неуки.


Тагове:   опит,


Гласувай:
0



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: christi
Категория: Други
Прочетен: 25670
Постинги: 4
Коментари: 0
Гласове: 16
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930